Właścicielem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.fitelita.pl (zwany dalej „Sprzedawca” lub ”Sprzedawca”) jest „Usługi Gastronomiczne Bar Kalinka Dorota Ledwosińska” Jednoosobowa działalność gospodarcza, pod adresem: ul. Zw.Jaszczurczego 9b, 82-300 Elbląg , NIP: 5781863192, wpisana do Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej, REGON: 170947450, numer telefonu kontaktowego: 55 235 55 66, kontaktowy adres e-mail: fitelita@wp.pl.
Regulamin cateringu określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną, telefoniczną oraz za pośrednictwem Serwisu internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego oraz poczty e-mail, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb z odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
Dane osobowe |
Cel przetwarzania |
Imię i nazwisko |
Weryfikacja płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach |
Adres e-mail |
Korespondencja e-mail, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień, informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu oraz kontakt w sprawie weryfikacji chęci przedłużenia zamówienia |
Numer telefonu |
Informowanie o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w pracy cateringu, do kontaktu w razie trudności z dostawą produktu oraz do kontaktu w sprawie weryfikacji chęci przedłużenia zamówienia |
Adres dostawy |
Dostawa produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę |
Zmiana/Zamówienie potwierdzone w: |
Do godz.: |
Zostanie dostarczone/zmienione w: |
Zamówienie złożone po godz. |
Zostanie dostarczone/zmienione w: |
Poniedziałek |
15:00 |
Wtorek |
15:00 |
Środę |
Wtorek |
15:00 |
Środę |
15:00 |
Czwartek |
Środę |
15:00 |
Czwartek |
15:00 |
Piątek |
Czwartek |
15:00 |
Piątek |
15:00 |
Sobotę |
Piątek Sobotę |
15:00 15:00 |
Sobotę Poniedziałek |
15:00 15:00 |
Niedzielę Wtorek |
Niedzielę |
15:00 |
Poniedziałek |
15:00 |
Wtorek |
Sprzedawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
– Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
– Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
– Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707